pondělí 26. května 2014

RECENZE NA SÉRUM NO1 LASH


Vítám vás u mého prvního příspěvku, kde se budu věnovat séru na řasy No1 Lash. Když jsem sháněla k No1 Lash nějaké recenze, krom oficiálních jsem žádnou nenašla, a proto jsem se rozhodla napsat ji sama.

Která by netoužila po krásných dlouhých řasách, kterými bychom ovívaly své drahé polovičky? Můžeme mít řasy jak dlouhé chceme, stejně to nikdy nebude dost.

Pro sérum na řasy jsem se rozhodla z důvodu mé nelibosti přidělávání si čehokoli umělého. Proč jsem se rozhodla právě pro No1 Lash si už přesně nepamatuju, myslím, že mě přesvědčil právě svým složením.

RECENZE NA SÉRUM NO1 LASH
No1 Lash
Balení je decentní v módní zlaté barvě. Výrobce slibuje až dvojnásobnou délku za použití kvalitních, efektivních a bezpečných ingrediencí. Bezpečných znamená zejména, že neobsahuje hormon prostaglandin. Žádné vedlejší účinky ani alergické reakce. Více o zázračných účincích No1 Lash se můžete dozvědět přímo na e-shopu.

Sérum se nanáší pěnovým aplikátorem, který najdete u mnoha lesků na rty. Dle mého by byl vhodnější úzký štěteček, který se používá na linky. Sérum No1 Lash je bezbarvé, bez zápachu a nijak nedráždí.

RECENZE NA SÉRUM NO1 LASH
No1 lash
A jak sérum působí ma mne? V prvních dvou týdnech jsem zaznamenala úbytek padajících řas. Po měsíci už řasy vypadávají normálně, ale vidím více nových řas. Délku nevím čím bych efektivně změřila. Výrobce slibuje 1 mm za měsíc a ten by tam mohl být. Po aplikaci řasenky je poznat, že jsou o něco delší. A hlavně! Můj si toho všiml! A ten mi jen tak pochvalu nedaruje.
Aplikuje se ráno a večer. Když prostudujete příbalový leták, tak tato frekvence nanášení je v češtině a angličtině, Němcům stačí večer. Němci by se jen tak neošidili, takže aplikuji pouze večer.

Na fotkách jsem bez jakéhokoli makeupu

RECENZE NA SÉRUM NO1 LASH
Před
RECENZE NA SÉRUM NO1 LASH
Po měsíci
Myslím, že to nepotřebuje dalšího komentáře. Použiju ohranou větu, ale sérum bych doporučila každému. Třeba i zároveň k umělým řasám, aby měly větší sílu je udržet.

Určitě čekejte pokračování, jak rostou...

Žádné komentáře:

Okomentovat