úterý 27. května 2014

Jak mít rychle štíhlé nohy?


Na tedno fígl jsem přišla o tomto krásném víkendu, kdy jsem se při učení konečně mohla i opálit. Je to vlastně taková blbůstka.

Jedná se o optický klam, který jsem si nechtě vytvořila nerovnoměrným opálením. Když se člověk učí, tak většinou leží na břiše a já se na záda otáčela na chvíli, když jsem dočetla kapitolu a chtěla si odpočinout. První den jsem si sice trochu připekla zadek, další dny jsem to přimazala a krásně se to srovnalo.

Stalo se vlastně to, že jsem si opálila více zadní čast těla než přední a tím jak nohy různě převaluju, tak chytly i strany o něco více. Asi každá z nás zná ty kouzla s tmavými pruhy po stranách na oblečení, nebo jak se konturuje obličej, aby vypadal štíhlejší, tak to jsem si vytvořila na svých nohách pomocí sluníčka.

Jaké bylo moje překvapení, když jsem začala od pondělí slýchávat pochvaly, jak mi krásně zeštíhlily nohy? K nezaplacení!


Žádné komentáře:

Okomentovat