středa 22. října 2014

Matné rtěnky od Inglotu #519 #514 a #515

Inglot Freedom System Lipstick Refill 


S Inglotem mě seznámila vizážistka, která s ním pracovala, na jednom focení kalendáře. Líčení bylo krásné a i když se jednalo o photomakeup, tedy velice silné, v klidu bych s ním mohla i mezi lidi, aniž by se mě velice polekali:)
Ale co je hlavní, neosypala jsem se po tom. Což není v mém případě úplně běžné. Proto jsem po návratu domů hned začala zjišťovat, co to je za kosmetiku. 

Tenkrát ještě nebyly hotové české stránky, ale na těch polských mě hned zaujaly 3 matné rtěnky z Freedom Systému. Objednat se to pořádně nedalo, Poláci do zahraničí nezasílali a ze Zlína to na Chodov nebylo zrovna co by kamenem dohodil, tak mi nezbylo než čekat, než mě do Prahy něco zanese.

Náhoda tomu dala a na cestě z jednoho výletu jsme se stavili občerstvit na Chodov. Já nelenila, na "mekáč" jsem stejně dávno zanevřela, a vydala se rovnou do obchůdku Inglotu(no obchůdek, tam je to na celodenní exkurzi), že si z těch předvybraných tří vyberu dvě. Byla jsem si jistá, že mi nějaká nebude slušet. Chyba. Slušely všechny a já si je všechny poslušně koupila. Tady jsou...


Za co musím Inglot pokárat je, že krabičky se zrcátkem mají pouze houbičkový aplikátor, pro rtěnky a lesky jaksi nepoužitelné. Takže ten hned letěl.

Barvy jsou nádherné, syté, krásně se roztírají a vydrží toho hodně. Po zaschnutí naberou až neonový nádech a vydrží půl dne, se standardním režimem. Nejspíš nebudou vhodné pro podzimní typy a teoreticky ani pro jarní, ale kamarádka jarnička si vyzkoušela první fialový odstín a absolutně si ho zamilovala a nemůžu říct, že by jí vyloženě neslušel.

Kdo má rád barvičky, nebude vědět kterou první.


Žádné komentáře:

Okomentovat