pátek 12. prosince 2014

Nude Tude od the Balm
original vs. fake


Podíváme se na zoubek vlajkové lodi the Balm paletku očních stínu Nude Tube. A rovnou si to srovnáme s její napodobeninou.

Fake jsem pořídila na Aliexpress.com i se všemi "Mami"(ty budou později). Tenkrát jsem na Ali začínala, tak mi ani ta cena nepřišla podezřelá. Postupem času jsem zjistila, že na Ali nejspíš nic jiného než fejky neprodávají. Že se nejedná o originál mi došlo, když jsem vyzkoušela všechny stíny.

Originál také se všemi mamkami mi byl pořízen k Vánocům, takže když jsem byla přistižená při zkoušení, byla jsem pokárána, že si s tím ještě nemám co hrát :) Zakoupeno na theBalm.cz

Na krabičkách je snadno rozeznatelné co je co. Originál má jasnější barvy a obrázky jsou ostré.

Obaly paletky očních stínů Nude Tude Originál vs. Fake

Obal zezadu Nude Tude originál vs. fake

Co mě trochu zaskočilo, že fake je znatelně větší resp. vyšší.

Nude Tude originál vs. fake

Nejzajímavější je samozřejmě obsah. Opět obrázky originálu jsou ostré, zasazení stínů preciznější. Zrcátka jsou velikostně a kvalitativně stejná. Papírový obal u fake nedrží tolik tvar. U originálu je pod štětečkem pomocná stuha na vyjmutí.

Nude Tude originál vs. fake

Ve štětcích je značný rozdíl. Oba se tváří použitelně, ale použitelný bude, a to možná jenom nouzově, u originálu.
Štětečky Nude Tude originál vs. fake

A jde se na samotné stíny.
Nute Tude originál vs. fake
Swatche Nude Tude originál vs. fake
Fake nemá žádný matný stín. Stíny Sassy, Sexy a Sultry jsou velice špatné, nejdou ani pořádně nabrat. Barevně se originálu nejvíce blíží stín Seductive.
Co určitě stojí za zmínku je stín Snobby ve fake paletce. Originál je zlatý a trochu práší, ale fake je krásná champagne barva se shimerem. Být na mě tak tyto stíny prohodím :D
A pak ještě jeden postřeh, stín Seductive se ve fake paletce jmenuje Schitzo.

Co se týče originálu, krásné pigmetované barvy, kombinace matných, se shimerem i se třpytkami. Stíny Snobby a Stand-offish práší.

Existuje mnoho napodobenin, já jsem narazila na tu horší. I tak bych příště zrovna šla rovnou za oficiálním prodejcem. Taková paletka vydrží dlouho a looků se z ní vytvoří nespočet. Takže investice se vyplatí.

Žádné komentáře:

Okomentovat